Potatismos ?

Dålig stämning råder. Alla är sådär lite allmänt tysta och pratar inte så mycket med varandra.
Imorgon är det morfars födelsedag. Eller, skulle varit min morfars födelsedag. Det var flera år sedan han dog men det blir alltid dålig stämning runt hans födelsedag. Speciellt för mamma. Hon kollar bara på tv hela tiden.
Fast nyss när vi satt vid matbordet så sa hon helt plötsligt, lite som att hon sa det till sig själv; imorgon är det pappas födelsedag.

Men anywhoozles, on a happier note: KULTKVÄLL imorgon :) <3 jag är pepp pepp pepp ! Tänker stanna hela kvällen som förra gången n_n för de va naaaajs :D

Nu ska jag sätta mig och läsa :) tihi !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0