BÖCKER <3

Hehe, har samlat ihop min nuvarande läs-lista, (inkluderar inte Kite Runner då den känns mer som ett straff än något jag faktiskt VILL läsa)



Börjar längst ner, Thirteen reasons why (som jag läser nu) av Jay Asher
Paper Towns av John Green (kan ju inte vara annat än bra då john är ett geni)
An Abundance of Katherines också av John Green
King Dork av Frank Portman (ingen aning om vad den hanldar om, men av någon anledning beställde jag den ändå:))
Kallocain av Karin Boye (för att någon rekomenderade den :))
Glass Houses och The Dead Girls Dance (rekomenderades av Natalie so jag went for it ! )

Så fick jag även ny deo och nagellack :D



YEEEEEY :D Så snart ska jag iväg och måla naglarna n_n

That's about it, middag idag hos kusinerna, Max följer med :) muy bien <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0