Bufriedo,

I want one, badly.

First of all. Jag har ingen aning om något sånt här tekniskt, så om något jag säger råkar vara fel, shitthefuckingsame. Det här är hur jag ser det i alla fall.

SL.. Så fort det faller lite jävla snö så går ALLT åt helvete. Det är lite roligt för dom säger nästan alltid att det är signalfel på samma stationer, det är nästan alltid mellan sthlm och karlberg eller jakobsberg. Ibland någon station långt borta men. Kan dom inte ha extra folk där om det krånglar så jävla mkt ?
Och igår skrev dom i tidningen att de är förberedda, och inte kan garantera att det inte blir förseningar men att om det blir förseningar ska det lösas snabbt. ORLY? Kollade på SLs hemsida för ungefär 2 minuter sen. Halvtimmestrafik och 32 JÄVLA minuters förseningar. Är det att vara beredd?! Jag blir så jävla sur.

Vi kan skicka folk till månen men vi kan inte få några jävla pendeltåg att gå i tid.

Jag sitter i kommunaltrafik ungefär 3 timmar om dagen, that's why I care. Och ungefär 2 timmar av det är på pendeltåg. Är ett försenat så fuckar allt upp, det tog mig ungefär två timmar till skolan förra gången det snöade. Och ibland behöver det inte ens vara någon snö på spåren, allid dessa helvetes jävla signalfel. Byt till ett nytt system då om det inte fungerar ?!

Jag tycker det är ÄCKLIGT att jag betalar cirka 1700 i halvåret för att åka med tåg som ALDRIG är i tid, ALLTID är överfulla och oftast inte går dit dom ska heller. "Nej nu kom vi på att vi ska släppa av er i flemmingsberg längre för vi är dumma i huvet och kan inte lösa förseningsproblemen"

Fyfan. Så jävla besviken på SL.

Kommentarer
Postat av: Hanna

WORD once again my friend!

2010-01-28 @ 12:30:45
URL: http://colorfusical.tumblr.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0